de51gn

Üdvözöljük a kreatívitás és a hatékony reklámok világában!

Tisztelt Látogató!

Kis kulissza-titok: elárulom, hogyan „születik” meg egy reklám-kreatív a de51gn csapat ötletbörzéjén. Most figyelemmel kísérheti azt is, hogy egy ötletből miként „csinálunk” hirdetési kampányt.

Megbízónktól „csak” egy egymondatos E-mail-t kaptam:

„Egy busz reklámot szeretnénk a salgótarjáni üzletünk részére. Valami fürdőszobás legyen, most holt-szezonban …

Igazi cél: több érdeklődő becsábítása! (érdeklődőkből lesznek a Vevők)

ui: Bármi, csak ütős legyen! Ha (tőletek is szokatlanulVigyor) NAGYON jól sikerül, lehet hat hónapos kampány…!!!”

Összeült a „válságstáb”: néhány megállapítást sikerült tisztáznunk:

Úgy szeretnénk megjeleníteni a busz oldalán a Raab Karcher Építőanyag Kereskedések szaniter és burkolat-kínálatát, mintha...:

"... ténylegesen felburkolnánk és berendeznénk a busz oldalára egy fürdőszobát..." KUKA

"... a medencét az aljából fényképeznénk le és az úszó emberek válla és feje, folytatódna az ablakokon keresztül is látható utasokban..." KUKA

"... egy egészen más témakörben készült (de a vízhez, fürdéshez köthető)  fotó felhasználásával, csak szövegben kommunikáljuk, hogy kik vagyunk és mi van eladó. Nagyon fontos, hogy ne keltsen eladási/vásárlási kényszert a fogyasztó számára. A LÁTVÁNYON LEGYEN A HANGSÚLY. Az utcára nem való „témát” is használhatunk, az embereket már-már meghökkentve. Elérve, hogy az is felfigyeljen rá, aki nem tervez semmi átalakítást a fürdőszobájában."

elindult a kép-keresés...

alternatívák:

vízben vízben

… nem rossz, de nem az igazi … KUKA!

medence medence

… rossz és nem jó … KUKA!

titanic titanic

… sok van benne, de nekünk nem jó … KUKA!

 

jött a "vadvilág"...

kroki kroki

… túl drasztikus … KUKA!

maci 1 maci1.jpg

maci 2 maci2.jpg

maci 3 maci3.jpg

maci 4 maci4.jpg

… aranyosak, de "hidegek" … KUKA!

és a tuti:

elefant elefant

… YESSSSSS!!! 

Filozófiát is találtunk hozzá!

…mindenki szereti az aranyos elefántot..., igaz súlyos egyéniség, de ilyen kecsesen csak a „mi” elefántunk tud úszni a vízben! Kifejezi mind-azt, amit mi is szeretnénk kommunikálni a vevők felé... a fürdőszoba felújítás egy nehézkes, költséges, hosszadalmas és fárasztó munka. Nagyon sok kosszal, problémával, kellemetlenséggel jár(hat).

Persze, ha az RK "segítségét" veszi igénybe a fürdőszoba termék-összeállításánál, beszerzésénél... könnyedén veheti az elkövetkező heteket!

…semmi másra nem kell, hogy gondja legyen, csak a végeredmény élvezetére...Kacsintás

EZ AZ EGÉSZ "MASZLAG" JÓL HANGZIK!!!

Az az igazság, hogy ez a kép tetszett "mindenkinek" a legjobban és ez lett!!!

Fáni = pipa (van képünk és "filozófiánk").

Most már szavakba is kell önteni:

Headline javaslatok:

1. Egyszerű, egyenes verzió, a természetet helyezi középpontba, ami reagál a nagyon áttételes üzenetet hordozó képre:

- Természetesen Raab Kacher fürdőszoba ...bbbrrrrr

- Természetesen fürdőszoba      ...kivéve, ha wc...:-))

- Fürödjön természetesen      …nyitva a szabad strand!

- Természet közeli élmény (a fürdőszobájában is)   …neeeeeeeem!

- Térjen vissza a természetes fürdés élményéhez!  …nálunk dézsa is van eladó!

2. Szintén az elvont üzenetre utal, itt viszont nem a természettel magyarázza azt, hanem a gyermeki vágyakkal, ahol a víz a szabadságot, az állat pedig a játékosságot szimbolizálja:

- Fürdőszoba, ahogy gyerekkorában elképzelte     …én gyerekkoromban sok mindenen gondolkoztam, de fürdőszobán soha!

- Fürdőszoba, ahogy mindig is vágyott rá              …elefánttal a fürdőkádban???

- Fürdőszoba, amire vágyik                                        …ez jó, csaaaak...

 

3. Itt a hatásos képet egy hatásos headline egészíti ki, amely annak ellenére, hogy kérdés, magában hordozza a választ is és felfelé pozícionálja a márkát:

- Miért lenne a fürdőszobája átlagos?                    aha! nagyon jó!

- Hogyan képzelné el a tökéletes fürdést?             jó!

4. Ha szigorúbb hangnemet akarunk, akkor használhatunk felszólító headlineokat is.

- Ne akarjon átlagos fürdőt!              …”ne” és „nem” szóval nem kezdünk szlogent!!!

- Képzelje el a tökéletes fürdőzést!                        ez is jó!

már "csak" egy pár problémánk maradt!

1. kiválasztani a végső szlogent: 

Miért lenne a fürdőszobája átlagos? , de "a" nélkül (CSAK, ez szakma...): Miért lenne fürdőszobája átlagos?

2. egy busz oldalán, egy hirdetést csak nagyon amorf felületen lehet megjelenni. Aránytalanul "alacsony"/keskeny, de legalább nagyon-nagyon hosszú!!!

kép, szlogen, termékkörök, céglogók, adatok, elérhetőségek, dekoráció...

ÖSSZEÁLLT!!!

És „tőlünk is szokatlanul…” TETSZETT a Megrendelőnek!!!

…ezzel megszületett az RK új "címerállata"...

LÉDÍZ END DZSETLÜMEN!

DÖ VÍNER ÍÍÍÍZ...    "FÁNI"!!!!

(no ez a sz..r név, a s.tarjáni üzletvezetőnek köszönhető. Ennyit segített igazából, de ezért is "hálásak" vagyunk!!!)

Bocsi Pista, de a tények makacs dolgok!!!

FÁNI lesz a Raab Karcher "arca" 2008 vége - 2009 I. félévben...

busz busz busz2

magazin fani_hird

újság, plakát, katalógus, szóróanyag... stb.

Engedjék meg, hogy idézzek a Cég HR-esének levélből, egy kis "átírással":

"Üdvözöljük   Fánit   a cégnél, és kérek Mindenkit, segítsük Őt pozíciója sikeres és eredményes ellátásában!"

Bocsi Kati a "koppintásért", de kihagyhatatlan volt!!! :-))))

Nem magyarázom tovább a bizonyítványt, hisz még két mondat és a Raab Karcher összes "ügyosztályát" magamra rántom...!!!



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 5
Heti: 9
Havi: 9
Össz.: 12 184

Látogatottság növelés
Oldal: Így dolgozunk mi!
de51gn - © 2008 - 2024 - reklam.hupont.hu

A Hupont.hu weboldal szerkesztő segítségével készült. Itt Önnek is lehetséges a weboldal készítés.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »